Retouren en klachten

Retouren

Het is mogelijk om producten die u bij ons besteld heeft te retourneren. U kunt hierbij gebruik maken van het 14 dagen herroepingsrecht. Het product moet dan wel ongebruikt zijn en in de originele verpakking zitten. Verzorgingsartikelen die al geopend en gebruikt zijn nemen wij niet terug, omdat vanuit hygiënische redenen wij deze niet retour kunnen nemen.

Wanneer u een product wilt retourneren, neem dan binnen 14 dagen na ontvangst van de zending contact met ons op via support@moquer.nl. Na overleg kunt u het product retourneren. De kosten van de retourzending zijn voor uw eigen rekening. Onvoldoende gefrankeerde pakketten worden niet door ons geaccepteerd. Na ontvangst van de retourzending ontvangt u het aankoopbedrag binnen 14 dagen terug op uw rekening.

Klachten
Het kan zijn dat u onverhoopt een klacht heeft over een van onze producten of onze service. Deze kunt u kenbaar maken aan support@moquer.nl. Wij zullen dan zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst u van een antwoord voorzien. Mocht de verwerking van deze klacht meer tijd vergen dan deze 14 dagen, dan wordt u hiervan binnen deze 14 dagen op de hoogte gesteld.


Retouradres:

Moquer
Zeelandhaven 6
3433PL Nieuwegein
Nederland