• Je producten snel in huis!

    Voor 23:00 besteld = morgen in huis!
    En gratis thuisbezorgd vanaf €25

  • Volumekorting

    5% korting vanaf 3 producten.
    Oplopend tot 9% bij 5 items.

  • De beste klantenservice

    Altijd snel antwoord op je vragen.
    Per mail of social media.

  • Gratis cadeau bij €75+

    Een haarspray van By Vilain
    met een waarde van €4,95

Winkelwagen

Meest gestelde vragen:

Zijn alle producten op de website dierproefvrij?
Ja, alle producten in de webwinkel zijn dierproefvrij. Moquer neemt geen producten op in het assortiment die op welke manier dan ook getest zijn op dieren.

Zijn de getoonde prijzen inclusief btw? 
Ja, alle getoonde prijzen op de website zijn inclusief btw. De getoonde prijzen zijn wel exclusief eventuele verzendkosten.

Hoe kan ik betalen?
Er zijn vijf manieren waarop u kunt betalen:

1. Makkelijk en vertrouwd per iDEAL.  

2. Paypal/Creditcard (via Paypal)

3. Met Bancontact/MisterCash

4. Sofort Banking

5. Betalen per overboeking

Voor meer informatie zie onze pagina over Betalingsmogelijkheden.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Wanneer de producten voorradig zijn en voor 16:00 uur besteld zijn op werkdagen, dan worden deze dezelfde dag nog verzonden. Vervolgens zal bij Nederlandse en Belgische bestellingenl in de meeste gevallen het pakket de eerstvolgende werkdag aan u aangeboden worden. Voor de verzending van onze pakketten zijn wij afhankelijk van PostNL. De verzendtijd kan door drukte of andere omstandigheden soms iets langer duren, maar ruim meer dan 90% van de bestellingen is de volgende werkdag in huis (mits voor 16:00 uur besteld). 
Voor Europese zendingen gelden andere levertijden, kijk daarvoor op de pagina Verzending & bezorging.

Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten in Nederland bedragen €4,95 inclusief btw voor pakketten onder de 10kg.

Bij een bestelbedrag van €40 euro of meer, inclusief btw, is de verzending GRATIS binnen Nederland!

Voor Europese zendingen gelden andere tarieven, kijk daarvoor op de pagina Verzending & bezorging.

Door welke vervoersmaatschappij wordt mijn pakket verzonden?
Al onze zendingen worden verzonden met PostNL.

Wat gebeurt er met mijn pakket als ik niet thuis ben?
Wanneer u bij de eerste bezorgpoging niet thuis bent, wordt er standaard een tweede bezorgpoging ondernomen. Dit is vaak de eerstvolgende werkdag. Mocht bij de tweede bezorgpoging het pakket ook niet ontvangst worden genomen, dan komt deze terecht op een aangegeven PostNL kantoor. Vervolgens heeft u dan 3 weken de tijd om uw pakket af te halen alvorens deze retour naar ons wordt gestuurd.

Naar welke landen verzenden jullie?
Op het moment verzenden wij alleen naar landen in de Europese Unie. 
 
Ontvang ik een track&trace code wanneer mijn pakket verzonden is?
Ja, alle bestellingen die verzonden worden, zijn voorzien van een track&trace code. Nadat wij uw pakket hebben verzonden ontvangt u deze track & trace code per e-mail van ons. Deze is vaak vanaf 20:00 uur actief.

Ik heb geen bevestigingsmailtje gehad van mijn bestelling, hoe kan dat?
Het komt soms voor dat mailtjes in de map ongewenst binnen komen. Het bevestigingsmailtje kan daar dus zijn binnengekomen. Om er zeker van te zijn dat je al onze mailtjes correct ontvangt, voeg dan info@moquer.nl toe als veilige afzender.

Ik heb geen e-mail gehad met mijn track & trace code, hoe kan dat?
Het komt soms voor dat mailtjes in de map ongewenst binnen komen. De e-mail met de track & trace code kan daar ook zijn binnengekomen. Om er zeker van te zijn dat je al onze mailtjes correct ontvangt, voeg dan info@moquer.nl toe als veilige afzender.

Ik heb mijn pakket niet ontvangen, wat moet ik nu doen?
Wanneer enkele werkdagen na ontvangst van onze verzendmail met de track&trace code u uw bestelling nog niet ontvangen heeft, kunt u ons uiteraard mailen op info@moquer.nl. Wij zullen dan proberen uw pakket te traceren en alsnog op uw adres te laten bezorgen.

Ik heb een verkeerd product ontvangen, wat moet ik nu doen?
Mocht u onverhoopt een verkeerde bestelling hebben ontvangen, neem dan direct contact met ons op via info@moquer.nl. Vervolgens kunt u na overleg het pakket retourneren. De verzendkosten die u daarbij moet betalen worden uiteraard door ons vergoed op uw opgegeven rekening. Daarna zal de correcte bestelling naar u verzonden worden.

Mijn kortingscode werkt niet, hoe kan dat?
Er kunnen een aantal redenen zijn waarom een bepaalde kortingscode het niet doet. Ten eerste is het belangrijk om goed te kijken of de code juist is ingevoerd. De kortingscode die u heeft ontvangen vanwege het plaatsen van een review op Kiyoh werkt alleen bij een besteding van €50 euro of meer.

Kan ik producten retourneren?
Ja, het is mogelijk om producten te retourneren. U kunt hierbij gebruik maken van het 14 dagen herroepingsrecht. Wij accepteren alleen retourgoederen die ongebruikt zijn en in de originele verpakking zitten. Vanwege de hygiëne kunnen wij geen producten terugnemen die al geopend zijn.

Wanneer u een product wilt retourneren, neem dan binnen 14 dagen na ontvangst van de zending contact met ons op via info@moquer.nl. Na overleg kunt u het product retourneren. De kosten van de retourzending zijn voor uw eigen rekening. Na ontvangst van de retourzending ontvangt u het aankoopbedrag binnen 14 dagen terug op uw rekening.

Meer informatie omtrent het retourneren van producten vindt u op de pagina Retouren en klachten.

Ik heb een klacht, wat moet ik doen?
Wanneer u een klacht heeft over een van onze producten of onze service, dan kunt u deze sturen naar info@moquer.nl. Wij zullen dan zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst u van een antwoord voorzien.

Meer informatie is te vinden op de pagina Retouren en klachten.